خواص سنگ نمک

سنگ نمک نوعی نمک است که از معدن استخراج می شود و از نظر فیزیکی و شیمیایی با نمک های دیگر متفاوت است.خواص سنگ نمک فراوان است.

ویژگی های سنگ نمک

1دارای کلراید سدیم و مقدار کمی از مواد معدنی مثل کلر، پتاسیم، منیزیم و آهن است
2– رنگ آن سفید و خاکستری تیره است
3– طعم سنگ نمک مثل نمک معمولی است ولی میزان شوری آن به نسبت کم است
4– به دلیل خلوص بالای سنگ نمک منبع خوبی از مواد معدنی است که برای بدن مفید است
5– به دلیل خلوص بالای آن در صنایع غذایی استفاده می شود

خواص سنگ نمک

1– از خواص سنگ نمک می توان به افزایش یون های منفی اشاره کرد (انسان همواره دربرابر یون های مثبت موجود در هوا قرار دارد که به تبع آن جریان خون کاهش می یابد و سطح اکسیژن مغزپایین می آید و باعث بر هم خوردن الگوی خواب می شود استفاده از سنگ نمک با یون منفی به بهبود الگوی خواب و آرامش داشتن کمک می کند. همچنین یون های موجود در سنگ نمک می تواند ذرات ریز گرد و غباردر هوا را جذب کند و هوای خانه را تصفیه کند و به پاکسازی هوا کمک می کند و در نتیجه ما را از این هوای آلوده نجات می دهد و به بهبود مشکلات تنفسی و ریه کمک می کند و همچنین به بهبود علایم آسم و برونشیت کمک فراوان می کند)

2– دوری ازچشم زخم ( استفاده از سنگ نمک در محیط خانه و محیط کار می تواند انرژی منفی حاصل از چشم زخم را به خود جذب کند و محیط دور و بر ما را برای ما امن کند برای این منظور کافی است آن سنگ را در محلی که رفت و آمد زیاد است قرار دهید و یا در مکانی که در مجاورت امواج وسایل الکترونیکی است قرار دهید.

3– کاهش سردردهای میگرنی ،کاهش اضطراب (سنگ نمک دارای انرژی مثبت است که به شما آرامش می دهد و استرس و اظطراب شما را کاهش می دهد و سطح تمرکز و هوشیاری شما را افزایش می دهد.)

4– تمرکز حواس و تقویت سیستم ایمنی بدن

5– بالا بردن سطح هوشیاری و کمک به تنظیم فشارخون

6– از بین بردن تمایل به نمک

سنگ نمک
سنگ نمک

سنگ نمک را در کجای منزل قرار دهیم.

برای پیدا کردن بهترین محل برای نصب سنگ نمک باید به این نکته ها توجه کنید دقت کنید که در کجای منزل وقت خود را صرف می کنید و کجا بیشترین تعداد دستگاه های الکترونیکی مثل کامپیوتر، تلویزیون و یا گوشی قرار دارد کجا می خواهید آرامش داشته باشید بر اساس قانون فنک شویی راهروها و گوشه های تاریک خانه از محل های مناسب برای قرار دادن سنگ نمک است نمک با خاصیت شگفت انگیز که دارد انرژی منفی محیط را در خود جذب می کند از مکان های دیگرکه می توانید سنگ نمک را در آنجا قرار دهید سرویس بهداشتی است سنگ نمک با جذب رطوبت تغییر شکل می دهد و زیباتر می شود با قرار دادن یک چراغ سنگ نمک در سرویس بهداشتی هم آنجا زیباتر می شود و هم انرژی منفی محیط از بین می رود.
از دیگر مکان هایی قرار دادن سنگ نمک در منزل در اطراف گلدان ها و جاهای که گل و گیاه دارد است گیاهان در ایجاد انرژی مثبت در محیط نقش اساسی دارد حال اگر در کنار آنهاسنگ نمک قرار دهیم این تلثیر مثبت دو چندان می شود.

نظافت منزل با سنگ نمک

یکی از کارهای روزانه که انجام می دهیم پاکسازی خانه از گرد و غبار و ایجاد انرژی مثبت است برای ضد عفونی کردن منزل کافی است مقداری نمک به آب مورد استفاده که برای پاکسازی اضافه کنید این محلول انرژی منفی را از بین می برد و خانه را با امواج مثبت پر می کند برای تمیز نگه داشتن دکوراسیون و وسایل ظریف خانه مرتبا آن را با آب نمک تمیز کنید و تفاوت را احساس خواهید کرد.

استفاده از سنگ نمک برای کاستن مشکلات سلامتی

سنگ نمک وقتی دز حمام قرار داده شود می تواند سلامت شما را بهبود بخشد برای این منظور مقداری نمک را در یک کاسه در جایی در حمام قرار دهید تا بیماری جسمی و روحی شما را بهبود ببخشد این کار به شما کمک می کند تا انرژی منفی را از خود دور کنید.

تاثیرات منفی استفاده زیاد از سنگ نمک

اگر نمک قدرت پاک کردن فضای منفی را داشته باشد می تواند انرژی منفی را در اطراف را پخش کند برای جلوگیری از این امر می توانید استفاده از نمک را محدود کنید فقط مقدار کمی از نمک برای پاک کردن محیط کافی است برای این منظور مرتب آن نمک را عوض کنید و سپس آن نمک را زیر آب جاری تخلیه کنید و دیگر از آن استفاده نکنید.

سنگ نمک رنگارنگ با توضیحات

سنگ نمک سفید :  خاصیت پاک کنندگی دارد و دی اکسید کربن را از محیط دور می کند

سنگ نمک صورتی: این نمک به افراد کمک می کند احساسات خود را به راحتی بروز دهند و محبت و دوست داشتن را افزایش می دهد.
سنگ نمک قرمز: تحرک بدن را افزایش می دهد و سرعت جریان خون را افزایش می دهد
سنگ نمک نارنجی: سیستم عصبی را تقویت می کند به انسان آرامش می دهد و خلق و خو را آرام می کند.
سنگ نمک زرد: غده پانکراس در بدن را فعال می کند و قوه عقلانی را افزایش می دهد
سنگ نمک قهوه ای : حس تعادل در جسم و روح را ایجاد می کند و آنها قویت می کند.
سنگ نمک سیاه: این سنگ نمک به علت داشتن آهن فراوان برای کم خونی مفید است و سیستم گوارشی را بهبود می بخشد همچنین برای درد مفاصل – لاغری – کاهش وزن- درمان بیماری تنفسی – کاهش کلسترول خونی و درماتخوان و گرفتگی عضلات و درمان افسردگی مفید پوکی استخوان مورد استفاده قرار می گیرد.

از کجا سنگ نمک خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید سنگ نمک با کیفیت کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *