صابون نمک دریا با داشتن مواد معدنی و عناصر مغذی طبیعی تاثیر خیلی زیاد برسلامت و زیبایی پوست و مو دارد

صابون نمک دریایی چیست.

در دنیای مدرنتیه امروز باید آگاهی خود را در مسائل بهداشتی و زیبایی بدن افزایش دهیم از میان تمام محصولات صابون های که با نمک دریا ساخته شده جایگاه ویژه دارد نمک دریا با داشتن مواد معدنی و عناصر مغذی طبیعی تاثیرات مفید فراوانی بر سلامت و زیبایی پوست دارد صابون نمک دریا با ترکیبی خاص که دارد از مواد معدنی و عناصر مغذی خواص ضد التهابی ،ضد قارچ ،ضد باکتری و ترمیم کننده دارند به طور کلی نمک برای مو مضر است زیرا دارای سدیم است که عوارض جانبی دارد ولی با این حال نمک دریا 26 ماده معدنی دارد که می تواند برای مو مفید باشد برای حالت دادن به مو می توانید از اسپری نمک استفاده کنید و همچنین درخشان شدن موها نیز می تواند با نمک انجام پذیرد.

خواص صابون نمک دریا برای مو

مو را نرم و صاف می کند.

صابون نمک دریا باعث می شود که موهای شما دارای طراوت باشد و حجم موها را هم افزایش می دهد چون مواد معدنی زیاد و ضروری بدن در نمک دریا وجود دارد باعث براق و مرطوب شدن موها می شود و صابون نمک موهای شما را ترمیم می کند و از آنها محافظت می کند و همچنین صابون نمک به دلیل توانایش در درمان موهای آسیب دیده خواص درمانی هم دارد.

درمان شوره سر

با استفاده از نمک دریا شما می توانید از شوره سر خلاص شوید برای این منظور نمک دریای له شده را قبل از خیس کردن موهای خود آن را روی موها قرار دهید این کار باعث سست شدن پوسته سر می شود و آن را درمان می کند.

از تعریق پوست سر جلوگیری می کند.

اگر شما گرفتار عرق کردن زیاد سر خود هستید می توانید از اسپری کردن نمک بر سر خود آن را درمان کنید برای این منظور اسپری نمک را بر روی ریشه موهای آسیب دیده خود اسپری کنید و اجازه دهید روی موها خشک شود این کار عرق یا چربی که در طول روز جمع شده را جذب می کند زیرا نمک رطوبت را جذب می کند.

نمک دریا به مو حجم می دهد.

برای حجم دادن به موها کافی است مقدار مساوی از نمک دریا و نرم کننده را با هم ترکیب کرده و آن را بر ریشه موهای خود بزنید و 20 دقیقه صبر کنید و سپس موها را آبکشی کنید این کار باعث می شود موهای شما حجیم شود و روغن های اضافی و باقی مانده محصولات مو را دفع می کند این  کار باید به صورت فصلی انجام شود تا مانع از خشک و بی حالت شدن موهایتان  شود

صابون نمک دریا از چه چیزی تشکیل شده

نمک دریا:

به عنوان ماده اصلی صابون نمک دریا می توان از نمک دریا نام برد و می توان با افزودن نمک دریا به صابون تقویت خواص آن مثل تثبیت رطوبت پوست، ترمیم بافت و حفظ رنگ طبیعی پوست و مو شد

صابون نمک

روغن گیاهی:

در تولید صابون نمک دریا از روغن های گیاهی استفاده می شود با ترکیب نمک دریا با روغن گیاهی خواص این روغن ها افزایش پیدا می کند روغن های گیاهی مثل روغن نارگیل، روغن زیتون و روغن بادام به عنوان روغن پایه در ساخت صابون نمک دریا مورد استفاده قرار می گیرند.

عصاره های گیاهی:

اضافه کردن عصاره گیاهی به نمک دریا می تواند خواص آن را تقویت و افزایش دهد مثلا افزودن عصاره آلوئه ورا به صابون نمک دریا می تواند به تسکین التهابات پوست کمک کند.

عطر و رنگ:

برای جذابیت ظاهری صابون نمک دریا و استفاده آسان از این صابون ها می توان از عطر و رنگ در ساخت نمک دریا استفاده کرد که علاوه بر جذابیت ظاهری می تواند خواص آن را تقویت کند.

صابون نمک بیوتی سالت

روش مصرف صابون نمک دریا

بسته به مصرف و منظور استفاده صابون نمک دریا روش های متفاوتی برای مصرف کردن این محصول وجود دارد ولی در کل ما یک روش کلی توضیح می دهیم.

آب ولرم و آب گرم: ابتدا آب را گرم یا ولرم می کنیم زیرا آب گرم باعث می شود منافذ پوست باز شود و مواد معدنی نمک دریا بهتر جذب شود.

کف کردن صابون: صابون نمک دریا را به دستهای خود بمالید و به هم بزنید تا کف کند و فعال سازی مواد موجود در صابون انجام  شود.

اعمال کف بر روی پوست: کف صابون را با حرکات دورانی و به آرامی بر روی پوست خود ماساژ دهید این کار باعث تمیز شدن و جذب مواد مغذی می شود.

زمان اثر بخشی: بسته به نوع پوست و میزان حساسیت کف صابون را برای مدتی بین 30 ثانیه تا چند دقیقه بر روی پوست نگه دارید ولی اگر احساس خارش یا تحریک کردید فورا پوست خود را آب بکشید.

شستشو: پس از گذشتن زمان ذکر شده پوست را با آب گرم یا ولرم به آرامی بشویید و تا کف صابون را از روی پوست پاک شود.

خشک کردن: پوست خود را بعد از شستن با یک حوله نرم و تمیز به آرامی خشک کنید ولی فشار زیاد به پوست خود وارد کنید زیرا ممکن است پوست آسیب ببیند.

مرطوب کننده: در صورت لزوم پوست خود را با یک کرم یا لوسیون موطوب کننده مناسب ماساژ دهید تا از خشکی آن جلوگیری کنید. برای نتیجه بهتر باید به صورت منظم از صابون نمک دریا استفاده کنید که ممکن است روزانه یا چندین روز در هفته باشد.

از کجا صابون نمک دریای بیوتی سالت را خریداری کنیم.

شما عزیزان برای خرید صابون نمک دریا کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *