آباژور سنگ نمک هرمی که از نمک طبیعی ساخته شده به محیط زیبایی دوچندان می دهد و فواید بی شماری دارد.

آباژور چیست؟

آباژوروسیله ای است که نوررا پخش می کند و در تابش هر چه بیشتر و بهتر نور از آن استفاده می شود در واقع آباژور لامپ یا چراغ را تحت پوشش قرار می دهد ونور را ملایم تر و بیشتر بازتاب می دهد. آباژورها از قدیم الایام وجود داشتند آباژورها علاوه بر روشنایی و نور وسیله ای برای تزئین و زیبایی منزل بودند.

اکثر آباژورها از یک پایه و شید که به پایه وصل شده است تشکیل شده است و یک سیم رابط از یک طرف به پریز و از طرف دیگر به لامپی که در زیر شید جا دارد متصل شده است و بیشتر اوقات نور آباژورها از پایین و بالای شید پخش می شود . معمولا آباژوردر دو نوع قدی پایه دارو رومیزی وجود دارد ولی طرح و جنس این محصولات خیلی متنوع است و در انواع و جنس های برنج، استیل ، فلز ، چوبی، شیشه ای وجود دارد و آباژورها با شیدی از جنس پارچه، فوم ،شیشه ای،طلقی موجود است امروزه آباژورهای در سبک مدرن ساخته شده و به غیر از ایجاد نور و زیبایی خواص درمانی هم دارند.

آباژور سنگ نمک چیست؟

آباژور سنگ نمک

آباژور سنگ نمک که به آن آباژور نمک هیمالیا هم گفته می شود یک آباژورتزئینی است که از یک قطعه کریستال نمک طبیعی هیمالیا ساخته می شود اصلی ترین ویژگی آباژورسنگ نمک این است که کریستال نمک به کار رفته شده در این آباژوراز حالت بلوری و جامد به حالت مایع و از حالت مایع به شکل بلور در می آید که با وجود ایجاد نور کم و پراکنده،روشنایی اندک و ملایمی درمحیط خانه ایجاد می کند.

این آباژور علاوه بر اینکه محیط اطراف را روشن می کند مزیت های گوناگونی دارد که در اینجا به آنها اشاره می شود

1- بهبود خواب

نور ملایم و کهربایی که از آباژور سنگ نمک متساطع می شود می تواند باعث بهبود کیفیت خواب می شود نور ملایم این سنگ نمک موجب خواب آرام در محیط آرام می شود

2- تصفیه هوا

آباژور سنگ نمک باعث تصفیه شدن آلرژن و آلاینده ها و ذرات معلق موجود در هوا مانند گرد و غبار و دود می شود و گرمای که از لامپ تولید می شود باعث آزاد شدن یون های منفی و خنثی شدن یون های مثبت مضر در هوا می شود.

آباژور سنگ نمک هرمی

3- کاهش استرس

درخشش تسکین دهنده آباژور سنگ نمک اثر آرام بخشی دارد و به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند

4- کاهش تشعشات الکترومغناطیسی

برخی از طرفداران آباژور سنگ نمک ادعا می کنند که آباژورسنگ نمک می تواند تشعشات الکترومغناطیسی دستگاه الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلویزیون را جذب و کاهش می دهد ولی این ادعا ثابت نشده و بهتر است از قرار گرفتن در معرض تابش الکترومغناطیسی را از طریق روش های دیگر به حداقل برسانید.

5- جذابیت زیبا شناختی

آباژور سنگ نمک به خاطر زیبای که دارند مورد تحسین واقع می شوند آنها می توانند فضای محیط و فضای خانه را گرم و دنج کنند اگر قصد خرید یک آباژور سنگ نمک دارید بهتر است آن را از یک جای معتبر خریداری کنید و مطمئن شوید که از سنگ نمک هیمالیا ساخته شده است.

6- آباژور سنگ نمک عامل بهبود آسم و آلرژی

افراد مبتلا به آسم و بیماری تنفسی هنگام عود بیماری دنبال اسپری های مختلف برای بهبود هستند باید بدانید که بعضی اسپری ها به نام اسپری نمک صورتی هیمالیا وجود دارد که کاهش دهنده آسم و آلرژی است در ترکیبات این اسپری از سنگ نمک استفاده شده است لذا به کسانی که آلرژی دارند توصیه می کنیم از آباژورهای سنگ نمک در محیط زندگی و دکراسیون خانه شان استفاده کنند تا علاوه بر زیبایی باعث بهبود بیماری و مشکلات آنها شود.

7- خاصیت انرژی بخش بودن آباژورسنگ نمک

در بند های بالا به تولید یون های منفی توسط سنگ نمک و دفع یون های مثبت مضر محیط اشاره کردیم و از دیگر خواص این سنگ نمک از بین بردن یون های باردار در محیط است با این روش سنگ نمک باعث انرژی در محیط می شود همان طور که یون های محیط باعث تضعیف انرژی و خستگی می شود در مقابل افزایش یون منفی توسط سنگ نمک باعث احساس قوت و انرژی بیشتر بدن می شود.

نکات مهم در خرید آباژورهای سنگ نمک

آباژور سنگ نمک در مدل های هرمی، گرد، مکعبی ، اشکی و غیره و بیشتر در مدل رومیزی تولید می شود پایه آنها از چوب است این آباژوریکی از پرکاربرد ترین آباژورهاست این آباژورعلاوه بر زیبایی قابل توجهی که به دکوراسیون خانه می دهد خواص درمانی بی نظیری دارد. در هنگلام خرید این آباژورها باید اندازه و ابعاد اتاق را در نظر گرفت تا آباژورمتناسب با آن را انتخاب کرد این آباژور را باید از فروشگاه معتبر خرید کنیم تا از اصیل بودن آن مطمئن باشیم . اصل بودن آباژور به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

1- اگر آباژور سنگ نمک اصل باشد رگه های سیاه در آن مشاهده نمی شود.

2- سنگ نمک اصل در مقابل بریده شدن بسیار مقاومت نشان می دهد و به راحتی بریده می شود

3-درصد خالص بودن سنگ نمک اصل بیشتر از 98/5 است.

استفاده از آباژورسنگ نمک در دکوراسیون داخلی

یکی از انواع آباژورهای سنگی زیبا آباژور سنگ نمک است که در دکوراسیون خانه استفاده می شود این آباژوراز سنگ های طبیعی نمک که بافت زیبا و منحصر بفرد دارند ساخته می شود برای ساخت این آباژور قطعه های از سنگ نمک به شکلهای مختلف هندسی برش داده می شود و در قالب های متنوع قرار می گیرند. این آباژور یکی از بروز ترین و مدرن ترین انواع آباژوراست این آباژور نور ملایم را درفضای اتاق پخش می کند و گزینه بهتری برای اتاق خواب می تواند باشد.

آباژور سنگ نمک هرمی بیوتی سالت را از کجا بخریم.

شما عزیزان برای خرید آباژور سنگ نمک هرمی کافیست از طریق راههای ارتباطی گفته شده در قسمت تماس با ما از قیمت ها مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و سفارشتان را نهایی کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *